Michał Gellert zaczyna istnieć jako firma. To stwarza wiele dodatkowych możliwości działania, oraz rozwoju.
Archives
Organizacja wydarzenia Devoxx4kids Wrocław 2017
Przygotowanie i przeprowadzenie wydarzenia mającego na celu popularyzację nauki programowania wśród dzieciaków.
Zakończenie udziału w konkursie DSP 2017
Zakończenie udziału w kolejnej edycji konkursu „Daj się poznać„. Blisko 1000 zgłoszonych blogów, wymagania konkursowe spełniło blisko 200 z nich. Po głosowaniu wewnętrznym zajęcie 6 pozycji, po głosowaniu otwartym 20. Szczegóły i przebieg do przeczytania tutaj.
DevPanel – autopromocja programisty
Stworzenie razem z Pawłem Klimczykiem, oraz Bartoszem Bonisławskim cyklu spotkań online przypominających konferencyjne panele, o nazwie DevPanel. Prowadzenie jednego, dotyczącego autopromocji programisty.
Dołączenie do Aequitas-Polska
Rozpoczęcie pracy w Aequitas-Polska jako programista mobilny, oraz programista backendu.
Kursy dla dzieci (Unity, WWW, AppInventor)
Prowadzenie semestralnych kursów (jedne zajęcia w tygodniu) dla dzieci w wieku 7-16 lat. Szkolenie zorganizowane w ramach WowSchool, zakres materiału to tworzenie aplikacji mobilnych korzystając z AppInventor, tworzenie gier 2D i 3D wykorzystując Unity, oraz tworzenie stron WWW korzystając z HTML, oraz CSS, WordPressa, obsługa Azure, serwera.
Rozpoczęcie kursu „Scratch”
Rozpoczęcie kursu „Programowanie gier z Kodu”
Prowadzenie przez pół semestru kursu (jedne zajęcia w tygodniu) dla dzieci w wieku 8-12 lat. Szkolenie zorganizowane w ramach WowSchool, zakres materiału to obsługa Kodu Game Lab pod kątem tworzenia rozmaitych gier.
Rozpoczęcie kursu „Skok w świat aplikacji internetowych”
Prowadzenie semestralnego kursu (jedne zajęcia w tygodniu) dla dzieci w wieku 12-15 lat. Szkolenie zorganizowane w ramach WowSchool, zakres materiału: HTML, CSS, JavaScript, WordPress, Umbraco, obsługa Azure.
Powstanie kanału programistaHumanista
Utworzenie kanału na YouTube, oraz grupy na facebooku, które w założeniach mają w ciekawy sposób opowiadać o nowych technologiach i odpowiadać na pytania z nimi związane.